Republicii 198
Pitesti, Arges
Ion Ionescu de la Brad 65
Sector 1, Bucuresti
0700 000 000
office@azot.ro

Cât contează mentenanța în customer experience?

Indiciu: mult
Experiența utilizatorului sau customer experience în producția și serviciile de natură industrială are mai multe fațete.

În primul rand, beneficiarul are oportunitatea de a avea experiența din stadiul de design a soluției industriale, prin implicare activă: transparență în comunicare, împărtășirea preocupărilor și participare constructivă la designul soluției.

Apoi, instalarea echipamentului și folosirea lui în producție sunt experiențe concrete, însă, customer experience nu se termină odată cu achiziția, nici măcar odată cu prima mentenanță anuală.
Ritmul de dezvoltare în care trăim face ca schimbările să se petreacă mult mai rapid: mai repede decât sunt tipărite tradiționalele cataloage de produse, oferite clientului, ca formă de acces la “ultimele” noutăti și tehnologii din domeniu.

Fie ca vrem sau nu, fie ca ne place sau nu, customer experience înseamnă astăzi relaționare constantă și presupune conexiune internet.

Internet pentru comunicare în procesul de construcție a relației producator/client, dar și internet pentru comunicare cu echipamentul, în special pentru end-user, exploatatorul instalației. 

Integrarea internetului în echipament, așa numitele servicii IoT au rolul de a ușura viața beneficiarului, de a-i transmite prin intermediul mașinii ce se întâmplă în proces, și în final, de a-l ajuta să gestioneze eficient activitatea de producție.

Progresul tehnologiei face ca, astăzi, noi functionalități să fie posibile, uneori chiar la intervale de cateva luni.
Din această perspectivă, mentenanța este customer experience în toată regula: valorifici experiența de utilizare a echipamentului de pănă la acest moment și îmbunătățești procesul odată cu activitatea de mentenanță.

Cum?

Luând în considerare informațiile transmise de echipament din aplicație (analiza istoricului de funcționare) și ajustând procesul.
Ignorarea acestor tendințe și a facilităților de eficientizare erodează competitivitatea la nivel de organizație, iar pe termen lung afectează profitabilitatea (pentru că, întotdeauna, vor exista alții care nu le ignoră).

Customer experince în producția industrială este, în practică, o abordare unitară privind integrarea echipamentului.

Mentenanța este un prilej de a reconfirma aceeași vedere de ansamblu, cu obiective de eficiență operațională și financiară.

Pentru o imagine completă, adaugati la cele de mai sus și opinia Control Design – „How to fix ignorant engineers”.

Lasă un comentariu

Adresa ta de mail nu va fi publicată nicăieri

Copyright © 2020