Republicii 198
Pitesti, Arges
Ion Ionescu de la Brad 65
Sector 1, Bucuresti
0700 000 000
office@azot.ro

Cat conteaza mentenanta in customer experience?

Indiciu: mult!
Experienta utilizatorului sau customer experience in productia si serviciile de natura industriala are mai multe fatete.

In primul rand, beneficiarul are oportunitatea de a avea experienta din stadiul de design a solutiei industriale, prin implicare activa: transparenta in comunicare, impartasirea preocuparilor si participare constructiva la designul solutiei.

Apoi, instalarea echipamentului si folosirea lui in productie sunt experiente concrete, insa, customer experience nu se termina odata cu achizitia, nici macar odata cu prima mentenanta anuala.

Ritmul de dezvoltare in care traim face ca schimbarile sa se petreaca mult mai rapid, mai repede decat sunt tiparite traditionalele cataloage de produse, oferite clientului, ca forma de acces la “ultimele” noutati si tehnologii din domeniu.
Fie ca vrem sau nu, fie ca ne place sau nu, customer experience inseamna astazi relationare constanta si presupune conexiune internet.

Internet pentru comunicare in procesul de constructie a relatiei producator/client, dar si internet pentru comunicare cu echipamentul, in special pentru end-user, exploatatorul instalatiei. Integrarea internetului in echipament, asa numitele servicii IoT au rolul de a usura viata beneficiarului, de a-i transmite prin intermediul masinii ce se intampla in proces, si in final, de a-l ajuta sa gestioneze eficient activitatea de productie.

Progresul tehnologiei face ca, astazi, noi functionalitati sa fie posibile, uneori chiar la intervale de cateva luni.
Din aceasta perspectiva, mentenanta este customer experience in toata regula: valorifici experienta de utilizare a echipamentului de pana la acest moment si imbunatatesti procesul odata cu activitatea de mentenanta.
Cum? Luand in considerare informatiile transmise de echipament din aplicatie (analiza istoricului de functionare) si ajustand procesul.

Ignorarea acestor tendinte si a facilitatilor de eficientizare erodeaza competitivitatea la nivel de organizatie, iar pe termen lung afecteaza profitabilitatea (pentru ca, intotdeauna, vor exista altii care nu le ignora).

Customer experince in productia industriala este, in practica, o abordare unitara privind integrarea echipamentului.
Mentenanta este un prilej de a reconfirma aceeasi vedere de ansamblu, cu obiective de eficienta operationala si financiara.

Pentru o imagine completa, adaugati la cele de mai sus si opinia Control Design – “How to fix ignorant engineers”.

Lasa un comentariu

Adresa ta de mail nu va fi plublicata nicaieri

Copyright © 2017