Republicii 198
Pitesti, Arges
Ion Ionescu de la Brad 65
Sector 1, Bucuresti
0700 000 000
office@azot.ro

TyreSaver

TyreSaver

TyreSaver

Consum redus de combustibil? Uzura scazuta?

“Azotul in anvelope este scump si nu justifica  pretul”este cel mai frecvent mit despre presurizarea cu azot.

“In SUA o masina normala ruleaza cu anvelopele dezumflate cu cca. 10-11%.  Acest lucru determina o scadere cu 3,3% a eficientei combustibilului, precum si o scadere cu 18-20% a duratei de viata a anvelopei.”

Agentia Americana NHTSA – National Highway Traffic Safety Administration

Azotul este folosit de zeci de ani in Formula 1, cursele NASCAR, industria militara si in aviatie. Progresul tehnologiei face astazi posibila producerea si utilizarea azotului si pe scara larga, iar acum orice consumator are acces la aceste avantaje.

Beneficiile sunt atat pentru soferi, cat si pentru cei implicati in activitati cu specific auto: dealeri, vulcanizari, service-uri si comercianti de echipamente auto.

Trafic mai Sigur
Mai mult
no-image

Umflare corecta versus dezumflare

Diferenta dintre ele este importanta cand luam in considerare durata de viata a anvelopei si performanta acesteia.

Asa cum presiunea determina capacitatea de incarcare a anvelopei, dezumflarea rezulta intr-o anvelopa supraincarcata.
Aceasta determina cresterea consumului de combustibil si manevrare greoaie.

De asemenea, cresc fortele mecanice din cauciuc, care se supraincalzeste si poate exploda.

De ce sa folosesc azot in anvelope?
  • Siguranta in traffic
    • presiune constanta mai mult timp
    • temperatura redusa in rulaj
    • fara umezeala si aer cu impuritati
  • Costuri reduse datorita presiunii constante
    • anvelopele se degradeaza mai putin, jantele se uzeaza mai greu
    • emisii scazute de CO2
    • consum redus de carburant
Test
Copyright © 2017